Returnarea produselor se accepta în maxim 14 zile calendaristice.
Returul este acceptat doar dacă cutia este sigilata și nu prezintă deteriorări.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate ( în ambalajul original NEDETERIORAT, fără să fie DESIGILAT, fără să prezinte modificări fizice, lovituri etc. ).
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial ( dacă este posibil ) sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Clientul va putea solicita schimbarea produsului, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului.
În cazul solicitării schimbarii produsului, se va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump, in situatia în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferența de preț nu se va returna. Balmar Oriental SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai după ce Clientul a returnat produsul cumpărat inițial.
Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor se poate efectua în urmatoarele condiții:
- în cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut – produsul trebuie returnat sigilat
- starea produselor achiziționate trebuie să fie la fel ca la primirea lor – sigilate
Aceste dispoziții se aplică conform O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse de pe www.parfumo.ro folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul are dreptul să opteze decât o singura dată pentru returnarea / înlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.
În toate cazurile de returnare / inlocuire a produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de returnare / înlocuire sunt suportate de către client.
Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
IMPORTANT: În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare, în cutia originala sigilată, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (inclusiv factură).